۱۰ بهمن ۱۳۹۱، ۱۳:۴۱

حدادی خبر داد:

شبکه آب و فاضلاب مسکن مهر بروجرد تکمیل شد

شبکه آب و فاضلاب مسکن مهر بروجرد تکمیل شد

بروجرد - خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان بروجرد گفت: 100 درصد شبکه های آب و فاضلاب مسکن مهر بروجرد احداث شده است.

حبیب الله حدادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تنها مشکلی که در مسکن مهر در حوزه شرکت آب و فاضلاب بروجرد وجود دارد این است که کنتور آب برای مشترکان بلوکها نصب نشده و علت این است که هنوز هیچ درخواستی برای نصب کنتور از این شرکت نشده است.

وی با بیان اینکه همه مراحل خدمات رسانی به مسکن مهر بروجرد از سوی این شرکت به پایان رسیده است، افزود: این شرکت آمادگی دارد برای هر کدام از مشترکانی که در خواست کنتور بدهند ظرف مدت کمتر از 24 ساعت برای نصب کنتور اقدام کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان بروجرد در ادامه سخنان خود گفت: این شرکت برای اولین بار اقدامات بزرگی را در خصوص نشت یابی خطوط انتقال آب انجام داده است به گونه ای که هرگونه نشتی در سطح شبکه آب شهرستان صورت پذیرد در مدت کمتر از 10ساعت این مشکل رفع خواهد شد.

حدادی همچنین از خرید یک ساختمان اداری برای اولین بار در شهر اشترینان خبر داد و گفت: در گذشته این اداره برای اسکان در شهر اشترینان ساختمان را اجاره می کرد که خوشبختانه با خرید یک باب ساختمان اداری مشکل این شرکت در اشترینان برطرف شده است.

کد خبر 1803353

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha